söndag 30 maj 2010

Olyckor



Denna båts ägare har sin semester och sin fina båt försörd för lång tid.
Så mina små reparationer är inget att oja sig över. Men nu har jag daterat
upp storfallet som ju självklart fastnade och sen åkte ur helt men det ordnade
sig då jag kom till en bra mastkran. Så har jag bytt den trasiga pollaren
men kvarstår till i morgon autopilotfästet som ska komma med post från Sundsvall.
Samt en uppdatering av befifintlig cig/strömkontakt och montering av detta.
Har varit på museum här i Råå jättefint. Så det ser ut som ny segling söderut
på tisdag morgon då jag hoppas nå Falsterbokanalen.
Inponerande hamnar de har här på västkusten se även bild från Hälsingborg och
här i Råå ligger 1100 fritidsbåtar

1 kommentar:

  1. Hej !

    Lasse undrar var Du är.

    Lasse / Sten-Åke

    SvaraRadera

Populära inlägg

Totalt antal besökare