tisdag 6 juli 2010

Hemmahamnen



Har varit dålig på att skriva här en tid kan bero på att det blev en svettig spurt för att nå Trosa.
Fick söka mig in bland öarna och GRUNDEN vid Påskallavik och sen var det regn o kuling mest varje dag men mest nervigt när jag skulle hitta in till Oxelösund över Bråviken i en stadig vind på 19 sekm. Men sen blev det smörsegling upp till Trosa.
Nu har jag börjat landa i den nya båten med lite fix gjort som känns bra.
Ligger just nu i kojen å skriver detta.
Min nya båtplats här i Trosa känns kanonbra de är trevliga här på varvet samt lugn oro och säkert att ligga här.

3 kommentarer:

  1. Har ni kollat min hemsida som gäller mitt arbete.

    www.senioractivecenter.se

    SvaraRadera
  2. varför ligger inte detta kvar.....?

    SvaraRadera
  3. men nu dåå......

    SvaraRadera

Populära inlägg

Totalt antal besökare