lördag 5 maj 2012

Äntligen tbx

Nu har jag gått utan båt i ett år o 5 mån ja jag har och haft hela tiden "båtabstinens" men nu har
det sorterats lite bättre även i mitt trånga huvud.
Så det är båt pågång, vi får se vad det blir.
Kan ju säga att det har flugit både vitt brett högt å lågt men tror att jag är säker på hur jag vill ha det.
Min utgångsplats är ju Trosa "världens ende" så det har lite betydelse vilket flytetyg jag skaffar.
Har tänkt så här ibland, enkel praktisk båt att åka ut en sväng med å tillbaka på kvällen....men sen
känner jag mig själv rätt så kommer tanken på Gotland...Riga eller ngt annat, ådå spricker det med en liten motorbåt så är jag tillbaka vid segelbåt....ja ja ni förstår vilket helvete jag haft.


Hoppas ni inte ger upp att läsa min blogg lovar att det kommer fler inlägg nu.
Nu är ju våren pågång åxå.

Seglingshälsningar
Snart Kapten igen Johnny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare