tisdag 9 november 2010

Lägenhetsinnehavaren

Lägenhetsinnhavare kan jag kalla mig nu har alltså flyttat iland efter 9 år i båt, men just nu känns det alldeles rätt att göra detta nu när allt är på topp. Kanske blir det så att jag går ut i arbetslivet igen efter ngr års uppehåll, har ju en fast kostnad att se till att betala varje månad så känns det lite spännande att gå ut å göra lite nytta åxå. Men jag vill nog helst inte jobba heltid utan 2 krav känns som viktiga just nu och det är att jobba deltid samt intresant arbete där min erfarenhet kommer till andvändning.
På lördag ska jag hålla föredrag på Laurinkostersällskapets årsmöte samt visa bilder från en av mina seglingar i sommar.
Rundning av södra Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare