fredag 23 september 2011

Äntligen höst

Jag gillar hösten varesig jag ska segla eller ut i skogen, luften känns ren och man slipper trängas med
en massa mäsniskor. Det är tystnaden jag uppskattar, tänk när man kommer upp på fjället och tystnaden
blir total eller ut på ett vindstilla hav med ett enda sträck runt dig.
Nu kommer rapporter från vänner som närmar sig sina vinterhamnar men åxå de som planerar inför
nästa år, har en förfrågan om segling Florida till Mallis och det skulle ju kunna vara intressant men
eftersom jag håller på att anpassas till landkrabba så har jag ngr jobb pågång så vi får väl se hur det
blir med segling nästa säsong.
Bilar är bara till besvär nu ska andra bilen på en vecka till skroten, jaja det låter inte klokt o är det
inte heller. Men i min värld ska inte bilar kosta pengar.....
Nu ska jag ut i det fina vädret o gå en prommis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare