måndag 9 augusti 2010

Trosa börjar lungnet komma tbx

Hej igen nu börjar Trosa återfå sin idyll igen.
Men det har varit mycket trevligt att se alla fina träbåtar den senaste veckan vilket jobb de lägger ner för att
få de så fina, trevligt att det finns båtfolk som orkar och har råd att göra detta.
Visst är det en förmån att få bo så här men sanningen är att jag gör det för stillheten o närheten den större delen av året.
Just nu så finns det så många tankar kring Svalbardsresan så det räcker. Läste igår i tidningen om ett isberg stort som Stockholm som lossnat å bara driver söderut...?
Läste Erik B. bok när de var där uppe och dom BADADE hua mig sådana dummheter tänker inte jag ägna mig åt. Har däremot införskaffat ett extra minne till kameran så jag räknar med att det blir en ny punkt för
ett föredrag till vintern, kanske ihop med skepparen vem vet, jag kan lära mig mkt av honom.



Bilden från entren till en privat golfbana i Skåne

1 kommentar:

Populära inlägg

Totalt antal besökare