fredag 24 september 2010

In my mind

jaha ja nu är det förändringar pågång har satt det i rullning som jag skrivit om här och nu är det flera stycken som är o rycker i båten, men det känns bra att det är folk som vill andvända henne till ngt vettigt ex.v segling.
Vet själv inte vad jag ska göra sen men det är just det som är meningen just nu...måste inte veta o ha allt planerat i förväg. Jag tror att när den dagen kommer så är jag glasklar som en fjällbäck vad som ska göras.
En sak som jag inte är klar över är om jag ska återgå till arbetsmarknaden...men det kommer nog en lösning på det åxå.
Just nu har jag glatt mig åt 2 kanonfina dagar här i Trosa och vid båten...Man ska ju gå vidare när allt är som bäst.
Hade bra var ni än är o gör

Johnny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare