fredag 10 september 2010

Mentala förändringar

Här kommer en längre tids tankar ner.
Man kan inte gå oberörd genom livets alla faser och nu kom gränsen för mig. Kände att jag måste nog göra ngt men visste först inte vad. Det utlösande var att jag gick i taket över andras förändringar som berör mig men tänkte att jag åker till Svalbard snart så kan jag tänka över situationen. Å vad händer jo antagligen det som händer för alla natutälskare STORA INTRYCK, och kommer hem o blir erbjuden en lägenhet här i Trosa, men den vill jag inte ha men går dit o tittar iaf.
Slutsatsen blir,
mot min vilja ska jag flytta upp på land efter 9 års båtboende därför att det är ett FÖRSTÅNDIGT beslut att göra det nu.
När jag ändå är i farten så säljer jag båt o båtgrejor för att friställa mig själv o min situation för nya grepp o intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare