onsdag 22 december 2010

Vinterskrud

Svårt å se vad det är men det är en L28 som ligger inbäddad i snö o is. Just nu är det 24,7 minusgrader på utsidan av mitt fönster och då är jag glad att jag inte bor i båten iår. Annars är det lite saknad faktiskt och det kom eller blev en påminnelse häromkvällen när jag såg bilder på TV från Svalbard...Är svårt att förklara vad det har betytt för mig att ha varit däruppe, skulle gärna åka dit igen.
Men den nya sommaren som kanske blir utan båt på väldigt många år, har säkert något annat som jag kan finna nöje i...
Kan bli en kanalfärd i frankrike,
Kan bli en vandring på någon av öarna i Atlanten,
Kanske enbart jobbar,
Kanske hittar en Qvinna att vara med och ägna mig åt, har nog varit dålig på det tidigare..
Kanske seglar med någon annan båt någon stans i världen

Livet är fullt av möjligheter......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Totalt antal besökare